מעצבת פנים בחיפה

לא כל מעצבת פנים בחיפה תתאים לדרישות שלכם. דרישות הכוללות תקציב מוגדר במסגרתו יש לעבוד, כיוון עיצובי אשר לא מוסכם על כל המעצבים וכמובן נושא הכימיה עם המעצב שהוא חשוב מאין כמוהו. אם טרם מצאתם מעצבת פנים אשר עונה על הציפיות שלכם הנכם מוזמנים להגיע לסטודיו של חיה אלנברג, מעצבת מנוסה מן השורה הראשונה אשר תשמח לשמוע על החלום העיצובי שלכם ולהפוך אותו למציאות.

מעצבת פנים בחיפה

אילו שירותים נותנת מעצבת פנים בחיפה 

מעצבת הפנים מספקת מגוון שירותים הכוללים בין היתר :

  • תכנון סלון – הסלון הינו ברוב המקרים החדר המרכזי בו מתרכזים כל דיירי הבית לארוחות, צפיות בטלוויזיה, שיחות חולין או אירוח חברים. על הסלון לשדר את התרבות והטעם העיצובי של הלקוח. מומלץ לא להעמיס אותו בפרטים משום שזהו החדר המקבל את פני האנשים הנכנסים לבית ואנו רוצים ליצור עבורם תחושת מרחב.
  • תכנון מטבח – המטבח הפך למתחרה המרכזי של הסלון על תואר החדר המרכזי בבית. הנטייה כיום היא ליצור חללי מטבח פתוחים ונקיים המאפשרים למספר אנשים להתקבץ שם. הבישול הפך למנת חלקם של ישראלים רבים והמטבח הוא המקום בו הם יכולים להתפאר ולהתגאות בכישוריהם כמו גם בציוד ובעיצוב מתקדם של סביבת העבודה הקולינרית שלהם. 
  • עיצוב תאורה – הצבת התאורה המתאימה במקום הנכון יכולה לעשות פלאים לכל חלל בבית, ליצור אווירה ספציפית ולחזק את מגמת העיצוב אותה רציתם ליצור.
  • הלבשת הבית – תהליך זה כולל רכישה נכונה של אקססוריז, כדים, שטיחים, כריות ועבודות אומנות אשר עושים את ההבדל בין חלל משעמם לבין חלל עם אמירה עיצובית ואישית המעניקה אופי מיוחד לכל חדר.

מעצבת פנים בחיפה תעצב לכם חלום

כל אחד חולם על עיצוב מסוים בביתו אך קשה לנו לעשות זאת לבד. בעזרתה של חיה אלנברג תוכלו להגשים את החלום שלכם ולקבל ליווי וייעוץ מקצועי אשר ידריך אתכם לבצע את הבחירות הנכונות. הודות לניסיון רב שנים וידע נרחב בעולם העיצוב תוכלו לקבל שירות עיצוב פנים מן השורה הראשונה אשר יהפוך כל בית לבית חלומות.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support