מעצבת פנים בצפון

הידע והניסיון של חיה אלנברג הופך אותה לבחירה הראשונה עבר אנשים רבים המחפשים מעצבת פנים בצפון. סגנון ייחודי המשלב עיצוב מודרני לצד רעיונות יצירתיים ויוצאי דופן, פתרונות מספקים לכל אחד מלקוחותיה עיצוב עוצר נשימה המותאם אישית הן להעדפותיו של הלקוח והן מושפע מעולם העיצוב בו אנו מאמינים. סטודיו עיצוב פנים חיה אלנברג ייקח את החלומות שלכם ויהפוך אותם למציאות תוך הפקדה על שיח פתוח וחיובי עם הלקוח, הקשבה לרצונותיו, יחס חם ואישי, ליווי צמוד לכל אורך הדרך ודגש על עיצוב מקורי וייחודי.

מעצבת פנים בצפון

מעצבת פנים בצפון – סגנונות עיצוב נפוצים

להלן מספר סגנונות עיצוב נפוצים אותם תמצאו בבתי האב בישראל :

  • עיצוב פנים מודרני – עיצוב פנים המבוסס על מיעוט בצבעוניות כאשר הצבעים הדומיננטיים הם שחור לבן ואפור. לעתים נכנס גם הצבע האדום על מנת לחמם את האווירה. יש שמירה על קווים נקיים, אלמנטים חלקים ללא דוגמאות, מיעוט של חפצים או קישוטים והסתרת גופי תאורה.
  • עיצב פנים כפרי – עיצוב הנותן תחושה של בית כפרי באזורים הדרומיים של צרפת ואיטליה או של צימר בצפון ישראל. שימוש רב בעץ, אבן, דוגמאות פרחוניות, שטיחים וכל אלמנט אחר היוצר תחושה חמימה.
  • עיצוב פנים קלאסי – סגנון המדמה את היוקרה של ארמונות באירופה, סגנון בו הצבע הדומיננטי על הקירות הוא קרם, ריהוט סגנון עתיק, שנדלירים גדולים עם קריסטלים, וילונות קפלים, טפטים, תאורה רכה וקרניזים.
  • עיצוב וינטג'/רטרו – עיצוב נוסטלגי אשר רוצה להדגיש חזרה לעבר, למקורות, עיצובים אשר היו פופולריים בדורות הקודמות וכוללים שימוש בישן במקום בחדש. נפוץ השימוש בטפטים, פלסטיק, גופי תאורה מזכוכית, אריחי קרמיקה בעלי עיטורים בולטים ועוד.

מעצבת פנים בצפון חיה אלנברג – הבחירה הנכונה

אנו מזמינים אתכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבור הבית שלכם ולהגיע אלינו לשיחת ייעוץ. יחד נוכל לסלול את הדרך לעבר עיצוב בית מושלם אשר יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support