סטודיו לעיצוב פנים

תפקידו של סטודיו לעיצוב פנים הוא להפוך את השאיפות והחלומות שלכם למציאות. אם אתם שואפים לבית מאופק בסגנון קלאסי הרי שתפקידו של המעצב הוא למצוא את הפרזולים, הארונות והרהיטים אשר ישדרו תחושה זו. אם ברצונכם ליצור אווירה כפרית בבית הרי שעל המעצב לבחור את צבעי הקירות, כלי המטבח ופריטי הנוי אשר יתנו לכם תחושה של בית בדרום איטליה. אם אתם צעירים ברוחכם הרי שהמעצב יוכל ליצור חווית מגורים בה ניכרת אנרגיה צעירה ואורבנית תוך מציאת האיזון הנכון בין אמנות לפונקציונליות, בין צבעוניות שובת עין לבין הצורך ליצור תחושה של בית חם. 

את כל הדברים הללו ועוד אנו בסטודיו לעיצוב פנים חיה אלנברג נשמח לעשות עבורכם.

סטודיו לעיצוב פנים

בחירת צבעים נכונה בעזרת סטודיו לעיצוב פנים 

איך יוצרים תחושה של רוגע או תחושה של יוקרה ? איך יוצרים אנרגיה ממריצה או סביבה המעודדת ריכוז והקשבה ? רבות טמון בכוחם של הצבעים המקיפים אותנו. מאחורי בחירת הצבעים אשר לוקחים חלק בעיצוב הדירה צריכה לעמוד מחשבה מעמיקה ומכוונת מטרה. כיצד תעשו זאת ?

  • תמיד תוכלו להיעזר בעצותיה של המעצבת על מנת לבחור בצבע הדרוש לכם.
  • תוכלו לבחור צבע מסוים, לצייר על הקיר מספר גוונים דומים לצבע הנבחר ולמחרת לבחור באור יום איזה גוון נראה לכם הכי טוב.
  • מינון – ככל שהקיר גדול יותר כך כדאי להוריד במינון של הכהות ולבחור בגוון בהיר יותר
  • יצירת ניגודיות – מומלץ לבחור בקיר אחד אשר יצור ניגודיות עם שאר הקירות, כלומר יהיה צבוע בצבע הפוך ודומיננטי ביחס לשאר הקירות.
  • פלטת גוונים – מומלץ להשתמש בפלטה זו על מנת לראות אילו גוונים דומים ניתן לשלב בחלל ואילו גוונים מנוגדים תוכלו לשלב כדי ליצור ניגודיות ושבירה של המונוטוניות.

צבע מקצועי

בואו לצבוע את ביתכם בצבעים הנכונים בעזרת הייעוץ והליווי המקצועי של חיה אלנברג. הסטודיו שלנו ישמח לייעץ לכם כיצד להתאים את הצבעים יחד עם הריהוט הקיים, הווילונות, ארונות המטבח, השיש ושאר האלמנטים העיצוביים הקיימים בביתכם עד לקבלת עיצוב מושלם אשר ישרת אתכם נאמנה לכל מטרה.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support