עיצוב פנים דירות

מראה הדירה ומידת שביעות הרצון שלנו ממנה תלויה אך ורק בנו ובמידת ההשקעה שאנו מוכנים להשקיע בנושא. לאחר ביצוע פעולות כמו רכישת רהיטים, צביעות קירות או עיצוב פנים דירות יכולות לשנות את פניהן בצורה מוחלטת ולהעניק לנוכחים תחושת רעננות ואנרגיות אשר לא הייתה קיימת בעבר. עיצוב הפנים מאפשר גם לרווח את החלל, לפתוח אותו ולעצבו מחדש כך שתתקבל תחושה פתוחה יותר בדירה. בעזרת מיקום נכון של הרהיטים, הורדת קירות או הוספת מחיצות גבס, צביעת החדר בצבעים המתאימים ושילוב מראות ואלמנטים אחרים ניתן להשפיע על תחושת הגודל בדירה ולגרום גם לדירה קטנה להרגיש מרווחת.

 

עיצוב פנים דירות

 

רעיונות עבור עיצוב פנים דירות

יש אינספור רעיונות בהם מעצבת הפנים תוכל להשתמש על מנת ליצור עבורכם את דירת החלומות. להלן כמה רעיונות אותם תוכלו גם אתם להעלות במהלך הכנת התוכניות לעיצוב הבית :

  • יצירת אי במרכז המטבח אשר בנוסף להיותו משטח עבודה יוצר גם פתרון אכסון אליו ניתן לגשת מכל הצדדים, לכן ניתן להחזיק בו כלים רבים.
  • במטבח ניתן לשים חיפוי קיר הכולל מראה, דבר אשר יצור מראה ייחודי ויצור תחושה של חלל גדול
  • ניתן לשלב גופי תאורה סמויים על מנת ליצור מראה נקי יותר
  • קיר לבנים בסלון בעל גוונים חומים יכול ליצור עניין רב בסלון ולהתאים מבחינת הצבעים לריהוט הקיים
  • במידה וקיים חדר רחצה צמוד לחדר השינה ניתן להתקין ביניהם דלתות זכוכית היוצרות תחושה של חלל גדול והמשכי
  • מומלץ להתקין נישות גבס בסלון בהם תותקן תאורה אשר תיצור משחקי אור וצל

חיה אלנברג – עיצוב פנים דירות ברעיונות עיצוב מקוריים

אם אתם מסוג האנשים אשר אוהבים להיות ראשונים ויוצאי דופן תוכלו ליהנות ממגוון רעיונות יצירתיים ומיוחדים אותם נשמח להעניק לכם בסטודיו לעיצוב פנים חיה אלנברג. כך תוכלו לממש את החלומות הפרועים ביותר ולהתפעל בכל פעם מחדש בעת כניסתכם לדירה. כמובן שגם עבור הלקוחות הסולידיים נמצא פתרונות עיצוב קלאסיים ונקיים אשר יעניקו להם את המראה אותו הם מחפשים. כל פתרונות העיצוב שלנו מותאמים אישית ללקוח ונעשים על מנת להביא למיצוי מקסימלי של החלל הקיים.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support