מעצבות פנים בצפון

כל מעצבת פנים בצפון תשמח לספר לכם על היתרונות אותם מביא עיצוב פנים לערכו של הבית ולאנשים המתגוררים בו. חלוקת חלל נכונה, בחירת צבעים מתאימה ואבזור הבית בריהוט ופתרונות אכסון מותאמים יאפשרו לכם להוציא את המקסימום מן החלל הקיים, להתמלא באנרגיות בכל בוקר בו תקומו ולהעלות את ערך הנכס בצורה משמעותית לקראת היום בו תרצו למכור אותו.

הסטודיו לעיצוב פנים של חיה אלנברג הינו אחד ממרכזי העיצוב המוכרים באזור חיפה והצפון, סטודיו המציע ללקוחותיו ליהנות משירות אישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כזה המקפיד על השילוב המושלם בין רוח צעירה וחדשנית לצד עיצוב יעיל ופונקציונלי המותאם בצורה מושלמת לצרכי הלקוח.

מעצבות פנים בצפון

מה עושות מעצבות פנים בצפון ?

מעצבות פנים עוסקות בעיצוב של כל חלל הזקוק לטאצ' מקצועי אשר יוצא ממנו את המיטב ויאפשר לשוהים בו ליהנות מכל רגע. חיה אלנברג תשמח להציע לכם :

  • עיצוב פנטהאוז – על פנטהאוזים ודירות יוקרה להיות מותאמים באופן מושלם לאופי הלקוח, כאשר במרבית המקרים אנשים יבחרו בסגנון עיצוב מודרני או סגנון עיצוב אקלקטי המשלב בתוכו מספר סגנונות כמו לדוגמא עיצוב המבוסס על צבעי שחור לבן אפור עם נגיעות רעננות של צבע.
  • עיצוב וילות – המטרה היא ליצור וילה בעלת מרחבים פתוחים אשר מתמזגת עם מפרט פנימי עשיר הכולל את הצבעים, הטקסטורות והחומרים העדכניים והנכונים ביותר עבור המרחב הקיים ועבור בעלי הוילה.
  • עיצוב דירות – בין אם מדובר בדירה אורבנית קטנה או בדירת קרקע עם גינה הרי שאפשר לשנות את המראה שלה מקצה לקצה בעזרת עיצוב פנים נכון, כך שתוכלו להפיק את המקסימום מן הקיים.
  • הום סטיילינג והלבשת הבית – התאמת האבזור לבית דוגמת שטיחים, גופי תאורה, וילונות, עבודות אמנות, כדים, צמחי נוי ואקססוריז המקשטים את הדירה ונותנים לה חיים. שלב זה הנו השלב החותם את תהליך העיצוב.

פתרונות מעוצבים עם מעצבות פנים בצפון

סטודיו לעיצוב פנים חיה אלנברג ישמח להעניק לכם מגוון פתרונות מעוצבים עבור כל סוג בית או דירה בהם אתם מחזיקים. לאחר ניסיון רב שנים בעיצוב וילות, פנטהאוזים ודירות פרטיות נשמח להעניק לכם את השירות האישי, היעיל והמקצועי ביותר תוך כדי ליווי צמוד מתחילת התהליך ועד סופו.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support