עיצוב פנים לבית

עיצוב פנים לביתבין אם אתם צריכים עיצוב לבית, לעסק או לחלל תעשייתי הרי שאתם זקוקים לאיש מקצוע מיומן ומנוסה אשר יעשה זאת עבורכם – ועדיף כי יהיה מדובר באדם בעל יצירתיות וברק, אדם עם תשוקה למקצוע ורצון ליצור עיצוב אשר יותיר חותמת הן על המבנה בו מתבצע העיצוב והן על חיי הלקוח. עיצוב פנים הבית יכול לשנות את חייו של כל אדם מקצה לקצה ואין מדובר בהגזמה. חיי היום יום שלנו מושפעים רבות מן האנרגיות שאנו סופגים בבית – מה שלבסוף משפיע על התפקוד שלנו בעבודה, בקרב בני משפחה וגם בזוגיות. אם אתם מרגישים שהגיע העת לשינוי פנו כעת אל סטודיו לעיצוב פנים חיה אלנברג.

מה כולל תהליך עיצוב פנים לבית 

היקף העבודה אותה יידרש לבצע מעצב הפנים תלוי במצב הנוכחי של הבית, ברצונותיו של הלקוח ובתקציב העומד לרשותו. ככלל ניתן לציין מספר שלבים הנכללים בכל תהליך עיצוב פנים :

  • הכנת תכנית ראשונית – בתכנית זו יפורט תהליך העבודה ויתואר השימוש שיתבצע בשטח באופן כללי. ניתן לצרף שרטוטים כלליים המציגים באופן ויזואלי את התכנית העיצובית וחלוקת החלל.
  • מדידת המבנה וביצוע בדיקות מול האדריכל במידת הצורך
  • הגדרת לוחות זמנים לביצוע כל חלק בתהליך העיצוב ולוח זמנים כללי לתהליך כולו
  • ביצוע מחקר מעמיק בהתאם לסגנון העיצוב הנבחר ובקשות הלקוח
  • פיתוח עיצוב מפורט, בחירת החומרים המתאימים, יצירת הרמוניה נכונה בבית ותחושה של זרימה בעזרת הצבעים והחומרים המתאימים
  • עזרה ביצירת מכרז עבור קבלנים או סיוע בבחירת אנשי מקצוע ספציפיים העובדים עם המעצב
  • פיקוח על הביצוע תוך שמירה על התקציב ולוח הזמנים אשר הוגדרו מראש

חיה אלנברג – כל העיצובים במקום אחד

מעוניינים בעיצוב מודרני ונקי או במראה פרובנס כפרי ? חושבים על לשלב אבן קיסר בתור משטח למטבח או מתלבטים לגבי גרניט פורצלן לחיפוי הקיר ? הוספת מחיצות גבס ? אולי בעצם כל מה שאתם צריכים זה טפט מעניין לקיר ופרזולים חדשים לדלתות ? חיה אלנברג תשמח לייעץ לכם ולסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה. יחד תוכלו ליצור את בית החלומות.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים בצפון
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support